Full rulle

Nu har jag varit modig och ringt och frågat om jag får gå ut med en killes hund ibland när han inte har tid själv. Det gick bra.. fast att han pratadade mumligt och jag knappt hörde. I remained calm! Så ball är jag :o
Jag förtjänar en kaka.. fast jag har ätit upp alla mina kakor xD Skylla mig själv är vad jag får göra istället..

Karin har komenterat mina loggböcker också så jag har även mailat Mattias Edwall och bett honom svara på vad den utställning han hade på Östermalm för tre år sen heter xD Produktivit!!

Jag borde läsa igenom de liknande engelskauppgifterna som vis ska göra imorn på engelskan, jag gör det sen? (A) Nu ska jag maila min Faster och säga vad jag vill ha i julklapp och begrunda varför lägenheten verkar väldigt tom trots att det inte var låst helt när jag kom hem..
Så ska jag göra Emelies bildlista också.. jag vet inte..

Fan va jag har saker att göra :o

EDIT:
Just! Det här kortet låg på dörrmattan när jag kom hem
Grym respekt till mina morföräldrar för det, det är det mest fokuserade kort jag någonsin sett :P
Namnsdagskort från mormor och morfar
Helt klart skitballt är vad det är. Det är inte ens något "önskar" xD
hade texten på framsidan varit I Times new Roman så hade det varit fulländat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0