Concerning Hobbits


Såhär:
är Jag den enda som får tidningen Sparköp? Den dyker upp någon gång ibland.. lite olika hur ofta ibland ser man den inte på ett halvår. Det är en postorder-tidning och den innehåller det mest onödiga skit du kan tänka dig i en salig blanding xD
 Det finns 110 olika maggördlar, Bhar, strumpor, stödkuddar som ska hjälpa dig med din hållning eller trycka ihop dina fettvalkar. Det finns ergonomiska pennor och Toe Relaxers..
 Sen finns det peruker och hårborttagningskrämer och tuchpennor som man ska använda att sminka sig med. Ett ergonomiskt handtag som du kan hänga dina matkassar i. En skokarusell och ett fjärkontrolls-ställ. Däckstativ och vindruteskydd. 711 olika duchdrapperier och badrumsmattor (med matchande toalettstolsmatta (har aldrig i mitt liv sett en sån någon annan stans än i den här tidningen) och toalettlockstäckare). En mängd olika plånböcker. Halkskydd att sätta fast på skorna, pennor som man kan rita över repor på möbler med (under kategorin "hobby och fritid"). En hel jävla massa spetsdukar, prydnadsänglar och trädgårdspynt. En filt med ärmar, ett plagg som varken har flexibiliteten av en vanlig filt eller rörelsefriheten hos en tjocktröja. en knapp med en ögla som gör att du kan få plats i byxor med för trång midja. En smidig kompressor på 12 volt (under kategorin "leksaker"). Ett gäng intetsägande bruna mocka-skor. Ett "förstoringsglas och vackert smycke!" (en av mina personliga favoriter), "super hooks", "noppa bort maxi", "resårband för alla behov" och "kardborretejp".

Jag blir lite smålycklig när jag sitter och läser igenom den XD



Annan sak jag tänkte på var på mentorstiden i Onsdags. Sten stod och predikade om att vi måste välja vad vi ska plugga vidare och vad ville vi göra när vi blev stora och så. ingen lyssnade. Så plötsligt säger han "Jag funderar ju fortfarande på vad jag vill bli när jag blir stor".. Han kändes så.. inte riktigt sorglig. men typ liten.. jag vet inte xD
Det var lite av en "Oh shit våra lärare är mänskliga" -moment.






Det är lov nu... Det är crap-in-your-pants-mysigt..
 Det är tisdag... det är nästan halva lovet som har gått då? Fast vi har hunnit göra en del så det är okej..

I fredags var jag hemma hos Jens med Sigge och Emelie och gjorde absolut ingenting i typ två timmar innan jag åkte hem igen ^^ Sånt är fan ganska mycket awesome om jag får säga min mening. Jag tycker om att inte göra saker :) i lagom mån...

I lördags tillbringade jag hela dagen med att linda in mig i lakansrämsor (det tog tid :o (fast jag gick upp ganska sent..)) och sen åkte jag till älvsjöskogen och tomtade runt i en lokal i några timmar. fast jag tomtade inte så mycket.. jag satt mest inne i rummet med sopsäckstronen.
Sen hittade vi tillfots därifrån till Fruängen.. då var vi duktiga ^^ Särskillt Albin..

På söndagen träffades jag och Julle och Albin och Jacob och Jens i östermalmstorg och lyssnade på en pojke som spelade fin orgel i kyrkan där albin jobbar. Han spelade filmmusik. Det var skitfint!! Jag tycker om kyrkor! :D

Igår klippte jag mig, sen åkte jag in till liljeholmen och köpte färgpennor åt julle, med julle. Sen åt jag hos Julle och sen åkte vi till Jens och såg Amadeus med honom, Albin, Isak och Jenny ^^
Sen spelade vi Limbo.. som är ett så jävla bra spel!!! Gosh.. och idag tittade jag på reviewn om Amneishia.. som också verkar vara ett jävla bra spel!!! Hu! ^^

Nu ska jag städa och lyssna på sagan om ringen musik ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0