Kluck

Jag är lite putt på mitt internet som slutade fungera mitt i en placement-match som råkade bli avgörande för ifall jag skulle hamnat i bronze eller silver legue. Visserligen hade jag inget övertag när internätet dog.. men jag var inte direkt i underläge heller (jo det var jag.. men han jag spelade mot var feg)
Det var hur som helst lite surt.
I allmänhet känns hela den här veckan störigt meningslös vilket är nice men samtidigt irriterande xD
jag börjar klockan 2 imorgon.. sug på den mopeden.

Sen tycker jag om skype! Skype är lite stalkigt av sig och det är skitgulligt ^^


Så ligger det till. varken mer eller mindre... eller jo. mer.. men det skiter vi alla i.
Nu ska jag GIMPa lite bilder ^^
HEjs!

Kommentarer
Postat av: Gnarlpine

VILL SE LITE BILDER HALLÅHÅÅHHH

2010-10-08 @ 09:13:27
URL: http://gnarlpine.wordpress.com
Postat av: Linus

Det är så bajsigt omständigt att lägga upp bilder på Blogg.se :( Och jag blir trött av bajsiga och omständiga saker.. xD

men när jag har ork (A) och självförtroende xD

2010-10-14 @ 16:20:57
URL: http://onelifemylive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0