yeah... en lista... de förtjänar ingen bra rubrik

Jag tog en lista från Emelie *gnugga händer av förtjusning* (man gör sällan saker av förtjusning nu för tiden :S)

10 FAVORITER
♦ Färg: Gul.. Saker jag köper tenderar att vara gula när jag får välja fritt xD Iaf nu för tiden...
♦ Mat: Kungsörnens ideal-makaroner och köttfärssås
♦ Band: Mah! Jag blir liksom lite tvungen att säga Gyllene tider nu bara för att jag inte har så mycket annat som jag lyssnat länge på.. och som jag lyssnar på mer än en låt av.. och som kan räknas som 'band' xD.. Annars är ju smurf hits något jag alltid kan komma tillbaka till också :)
Film: Nu mins jag inte vad den hette men jag såg en film av Roy Andersson typ i somras som var oväntat bra Du Levande tror jag att den kan ha hetat. Favorit ska jag nog inte påstå.. jag gillar så många filmer.. av många olika anledningar, Tarzan är nog den som passar bäst som "favorit".. på samma sätt som Gyllene tider xD
♦ Bok: Jag gillade Naiv Super utav bara helvete. Annars är Vad gör du då mitt hjärta (och vad säger du då mitt hjärta från samma serie) jävligt genialisk xD
♦ Sport: Fotboll är jävligt roligt.. synd att jag är otroligt kass på det bara.
Årstid: Jag skulle säga sen vår innan det har blivit för varmt för kläder.
Veckodag: Tisdag jag vet inte varför
♦ Glassmak: Kaktus-citron-sorbet
♦ Tid på dygnet: Måste hålla med Emeile.. Natten är jävla swell


9 FÖR TILLFÄLLET
♦ Humör: Betydligt bättre än tidigare idag.. men inte så bra som tidigare idag xD Min dag har varit grymt moody.. hela min vecka har varit grymt moody.. hade jag inte haft mens precis hade jag suspektat monster PMS
♦ Smak: Jag åt en risen nyss... fast jag har inte gjort läxor alls idag :( Mitt PMS dödar mitt belöningssystem :(
Kläder: Inte fan har man kläder på sig halv 12 på kvällen.. kläder är jobbiga och i vägen
Bakgrund: Jag tror det är diskmaskinen... Sen låter ju datorn sin beskärda del också (hah xD Nu fick jag ett sms)
Nagellack: Wow... den här frågan oroar mig :S
Tid: 23.22 och jag förlorade the game.. Damn you Emelie!
Omgivning: Mitt rum...Ska vi gå in på hur det ser ut? Nää... Jag kan göra det någon annan gång... det vore lite intressant nästan (intressant för mig.. tro inget -.-)
♦ Irritationsobjekt: Har lite lite ont i halsen.. som bara märks när man känner efter

6 HAR DU NÅGONSIN
♦ Dejtat någon av dina nära vänner: Ingen säger Dejtar... iaf inte i vår ålder.. ush.. *rysningar*.. till frågan.. Ja, fast det var innan vi var nära vänner.
Brutit mot lagen: Ja.. för jag är tuff
♦ Blivit arresterad: Nej.. för jag är tuff
♦ Badat naken: Ja.. för jag är tuff?
♦ Varit med på TV: Jag vet inte... jag har blivit filmad för Tv två-tre gånger.. men jag vet inte om det har sänts eller inte xD
Kysst någon du inte känner: Nej.. för jag är inte så tuff

varför saknas 8-7 och 4-5? :(

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: AH! Mina KP-web folk ^^ Philip, Anton och Janne
♦ Du tycker om: Härligt dryg fråga att tvingas svara på (inte för att jag blir tvingad på nåt sätt.. men ändå) De första tre som läser...hur fan ska vi avgöra det? kommenterar det här inlägget? Inte fan kommer det att få så mycket som tre kommentarer.. men vi kan ju se vad som händer
♦ Du inte gillar: Harry. Jag kan tolerera Slavomir och Lars nu.. men Harry har jag fortfarande väldigt svårt för, mer svårt för än i början. Petra Mede På något sätt kan jag förstå att vissa tycker hon är rolig.. men jag tycker verkligen bara hon är obehaglig xD Någon som skickade en insändare till Metro här om dagen.. Jag mins inte vad det var om längre. jag minns bara att jag blev väldigt irriterad..

2 VAL
♦ Kaffe eller te: Te! Kaffe är inte inte inte gott
♦ Vår eller höst: Vår.. Blir lite dumt med den här frågan när man har haft en favorit-årstids fråga tidigare.. chansen är väl inte såå liten att någon av de två årstiderna var med redan där eller?

1 ÖNSKAN:
♦ Att när jag dör bli uppstoppad och omgjord till brödtärnings-maskin och sen placerad på en bänk vid en damm någonstans där det finns ankor. Så kan man stoppa upp en limpa i skärten på mig och så kommer det ut små brödtärningar ur min handled så att ankorna kan äta.



Måste bara tillägga ett GAAAAH!!! *sparka på random icke-ömtåliga saker* åt mitt internet som den senaste veckan? har insisterat på att dö i tid och otid minst någon gång varje dag
Jag blir ledsen av sånt :(


Kommentarer
Postat av: Bildrebecka

Gyllene Tider i mitt hjärta :D

2010-10-15 @ 17:23:37
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag har haft samma probbe med mitt internet :( typ i en månad, men nu är det fixat!

Petra Mede är hysterisk, that's why I like her. Men hon verkar jävligt jobbig som person haha XD

Du tycker om mig :D Haha, jag är flum idag!

Gillar din önskan, den var väldigt specifik.

Ha de Cissi! ^^

2010-10-15 @ 18:16:11
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0