Scream..

Nämen ^^ Blogg.se har fixat så man kan välja när det ska se ut som inlägget är publicerat aldeles själv xD
 då kan man ju fixa alla de där inläggen som är publicerade 5 över 12 på natten som har en massa "idag" och "igår" som är helt jävla upp åt väggarna.
Vilken bra dag det här håller på att bli.

Jag är dålig på att minnas bra filmcitat (uttalande på tal om ingenting alls.. mer än att jag kom att tänka på det när vi pratade om det någon gång nyligen i samband med.. något)... om någon ber mig säga ett är jag helt lost. Jag kan bara komma på uppenbara (väldigt uppenbara.. typ My precious) sen är det helt tomt.



Igår var första helgen som Jenny bodde hos sin pappa sen hon flyttade som hon inte var borta på något läger eller annat dumt så hon var med och såg film :D Yay! Vi tycker om Jenny.
 Jag var dock och åt middag på Mongolian med Matilda tsm med Isak, Fredrika, Ak och lite annat folk från deras klass och så... Phew
Men sen drog jag också till Jens..  Vi såg på Monty Phyton och spelade Soul Calibur. Jens tvingade mig och Jenny att spela Resident Evil också. Det var ju jävligt läskigt. Resident Evil är ett jobbigt spel xD man kan inte sikta ordentligt! *snyft*
Sen när jag och Jenny dog... ganska så fort xD Så spelade jag och Julle och sen jag och Jens.. Jag blev inte av med det jävla spelet! xD
Jens var elak.. han sa åt mig att vakta ett fönster och så skulle han ta hand om allt annat. Det gjorde han inte :( Där står jag och fokuserar all min uppmärksamhet nästintill krampaktigt på fönsret och så kommer det en Zombie in från vänster skitnära. Fan va jag skrek! Jag lider med Jens familj... men de verkar imuna på nåt vis :S

Jens tyckte iaf att det var väldigt roligt.. okej, jag skrattade också¨åt min reaktion efteråt xD Men Jens är ändå en sadistisk fikus!




Idag har jag bakat kakor ^^ Way.. Kakor är kul :) Men de blev inte så goda som de mormor gör så jag är lite ledsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0