Bollar!

Julle har haft sönder sitt internet... I den mån det går att ha sönder ett internet xD Så nu får han låna mitt (han hälsar)...
Igår hittade jag en liten virkad filur under mitt "skrivbord" så jag blev fett pepp på att virka! Sen har jag två målningsprojekt igång.. som nästan är klara båda två men som liksom inte vill att jag ska göra klart dem så de står bara och glor på mig xD
Jag har faktiskt ett tredje måleri-projekt... nej två till.. Shit :S Så jag borde göra klart dem.
Men jag har inte lust! Eller jag har lust, men jag har bara tid på morgonen för då hinner jag inte sätta igång datorn.. men oftast så har jag för brottom på morgonen för att hinna med extra saker :(
och den tid jag får över till sånt borde jag verkligen verkligen använda till att städa mitt rum för mina föräldrar börjar bli gravt förbannade på mig snart :( Tycker att någon borde komma och hjälpa mig med det... AYLIN!! jag kan köpa kakor!! :'(

man tycker ju att jag kanske inte borde blogga då.. men men ^^
Puss å Knull :D

Kommentarer
Postat av: Aylin

Just tell me when and where, and I'll be there!! :D

2010-09-24 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0