Psykos_kanin_bandy_92

idag är första dagen på länge som jag inte sovit nåt efter skolan... dock är jag inte riktigt trött nu för jag är inne i andra andningen så att säga. ytterst opraktiskt för jag borde verkligen gå och lägga mig :\ Men nej, Cissi ska bestämt vara hypeig och fett pepp på att måla på sin psykos-kanin(kanin fins inte i t9 btw :S är inte det väldigt underligt? eller stavar jag det fel? Nää... hur fan skulle det annars kunna stavas) den blir bra, eller bra.. den blir som jag har tänkt mig att den ska bli. Det brukar inte saker jag målar bli :o Men jag har fattat hur färgen ska tämjas nu, på:t ungefär ^^

Idah hade vi inte engelska.. vilket gjorde oss glada.. vilket är lite underligt eftersom vi egentligen inte behöver gå på den där engelskan alls. Men det gör vi.. för vi vill ha merit-poäng. och så hade vi ju inte blivit lika glada om vi inte haft engelska om vi inte skulle haft engelska egentligen :) Vi är dumma :( XD

Nu ska jag sova iaf... psykos-kaninen får vänta till imorgon (jag brukar faktiskt hinna måla på morgonen ibland, duktigt ^^)
 Pussinuss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0