Airplanes love when you lie... TRUTH

idag har jag gjort klart två av mina målningar.. och börjat på den tredje. Jag har dessutom städat en massa... ganska en massa. Jag har hur som helst kommit fram till att jag förtjänat två stycken Risen för mitt enträgna arbete (jag älskar att jag har ett belöningssystem för mig själv.. och jag älskar ännu mer att det faktiskt funkar.. inget tjuvande av Risen som jag inte förtjänar här :o XD)
Den ena målningen har jag scannat in på datorn men den andra är för stor :\ funderar på om jag kan ta kort på den istället... blir så dåligt när jag försöker med det :( och jag orkar inte engagera mig i datorsladdar och shits :( CISSI ÄR LAT! ^^

Nu sitter jag och lyssnar på musik... musik är fint. Jag har gått och förälskat mig i Från och med du av Oskar Linnros... Så fort den är slut vill jag bara lyssna på den igen och igen och igen.. jag måste tvinga mig själv att inte göra det för då kommer den bli dålig så fort :\
Lyssnar på annat istället som också är bra :)
Jag har så fin och bred musiksmak... fast sen lyssnar jag bara på en fåtal låtar i taget xD flumms...
*klur*
nu blir det dikter tror jag...

puss å knull ^@^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0