Kapplastavar?

Jag vill så inte börja 8.10 imorn :( Dryg shit dryg shit..

men nu är det så.. Vi ska inte lyncha Thomas för det

Jag gillar de ordet... lyncha :o



jag tycker jag har varit duktig idag... har egentligen inte gjort nåt... man kan va duktig iaf :Y

Jag har lärt mig lite Japanska-glosor :D
YAy!
dock undrar jag över när 'to dislike' blev ett adjektiv?
Får ringa språkcentralen i Tokyo och fråga... om jag hade haft deras nummer :\ det har jag inte... få gissa att de menar något i stil med oomtyckt eller äcklad?



Hmm... jag är på humör för ett montage xD Då borde jag verkligen sova!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Bildrebecka

Haha det e väl inget vi börjar 8 imorgon :O...och varför gör vi det? jo för vi ska till köpenmhamn med klassen haha xD

Okej jag ger dej tillåtelse att gnälla lite, hihi ^^

2010-09-20 @ 21:23:32
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0