badankor

Ibland blir jag sådär fruktansvärt irriterad på min familj helt utan anledning..
Vilken tonåring blir inte det tänker jag sen, man ska inte tycka om sin familj i den här åldern. Men det är ändå en hel del som jag känner som verkar ha jättetrevliga relationer till sina familjer.
Inte alla.. huwa.. men flera stycken. Vore ju huj så mycket behändigare om man en sån realtion med familjen. Så att den där "familje-aktiviteten" i månaden inte kändes så otroligt krystad och hemsk.

Idag var det måndag.. det är ju det ibland. Runt var 7:e dag.. typ. Träffade Jens på tunnelbanan.. den känns som det var ett tag sen det hände (utöver det faktum att det har vart helg..)
Fysken borde jag prata med pappa om.. jag missade en lektion i torsdags och det vore bra att reda ut det jag har missat. Är en dålig idé att förlita sig på sånt som folk återberättar av vad Slavve har sagt. Det kan bli fel på så många plan :\ Vi softade iaf.. inte massa jättesvårt.
På kemin fick vi hemprov till om två veckor. Det är nog en bra idé att göra det så fort som möjligt så det kommer jag inte göra.
På matten gjorde vi inget särskillt betydelsefullt. Vi var alla lite trevligt döda xD Jens och Jenny fick iaf fly hem sen. Jag och Julle slavade på Japanskan i ytterligare två och en halv timme. Men vi hade inte glosförhör så jag är lycklig! Dock ska vi ha prov om två veckor.. buggah. Men det är sånt man får ta.. På vägen hem var något uppfuckat med, gissningsvis, skyltsystemet för det stod att nästa tunnelbana mot Farsta inte gick förens om 24 min och den efter mot Hagsätra skulle gå 3.30.. Det kändes inte väldigt troligt, men vi orkade inte riskera att stå och vänta massa länge så jag och Julle hängde på Vilgot åt andra hållet. I Alvik kom det ett Farsta-tåg så Julle hoppade på det och jag tog tvärbanan..

Nu sitter jag här med Shout out Louds på högsta volym (Heh.. passande -.-) och har tänkt att jag ska göra Projektarbete.. men fick plötsligt lust att skriva dagbok istället xD
Men jag gör nog det sen.. jag klarar att hålla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0