har

dagens humör var nice.
Det är alltid trevligt med dagar då humöret är nice.
Speciellt trevligt är det när det är nice utan anledning.
Varför är det så? Man känner sig lite.. smart.. på nåt vis som lyckas vara på nice humör fast att inget nice har hänt.. lite bättre människa.. sånt skit.
Egentligen är det ju bättre om man är på nice humör för att det hänt något nice för då har det ju både hänt nåt nice och så är man på nice humör. Fast anledningen att det niceiga som händer är nice är ju för att de får en på nice humör. Så där fallerade väl det.. xD
Det något störiga med att vara på nice humör utan anledning är att man blir fruktansvärt rastlös (därför jag bloggar..) man får lust att springa runt och bara berätta för alla hur nice humör man är på xD Jag blir liknande rastlös när jag är på dåligt humör. Inte så att jag vill springa runt och berätta det för alla.. men ändå rastlös. Den rastlösheten har jag bara känt på senare år. Sen jag började gymnasiet. Sen jag träffade Julle..
Jag blir säkert en hel massa odräglig när jag är så glad xD

Men ibland känns det verkligen som att bra humör är något att skämmas för. Visst, det kan väl vara frustrerande ibland om man själv inte är på bra humör att folk kommer och är glada. Men det är ingen som menar något illa med att vara glad. inte för att det är någon som på riktigt förebrår någon för att vara glad.. men ja.. äh xD

Sen satt jag och Jenny och spekulerade över skola och motivation och sånt skit. Skolan dödar oss.. sakta.. Jenny försvann när jag åt :( Jag blev ledsen.. XD


Tänkte göra Fysikuppgifter nu.. jag pluggar av samma anledning som jag inte äter godis så mycket. Inte för att jag egentligen bryr mig om konsekvenserna, utan för att jag har blivit inpräntad med att det är så man ska göra och jag orkar inte riktigt tänka efter själv. Det går liksom på reflex..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0