få*

När jag började försöka sluta bita på naglarna... okej, jag har försökt mer eller mindre sen.. länge länge.. men när Jens lejde sig själv för att se till att jag slutade, så tänkte jag att det kommer bli så opraktiskt att ha långa naglar. Jag hade lösnaglar någon gång och jag vart helt handikappad. Jag kunde inte hålla i saker ordentligt och jag råkade riva mig själv hela tiden. Jag tänkte att så kommer jag ju gå runt konstant (lite det som har gjort att jag inte kunnat övertyga mig själv ordentligt om att jag vill sluta själv) men nä.. inte alls så :o Visst jag rev Jens en gång, men det är inte som att naglarna är ivägen, alls.. Sen har jag ju kanske inte riktigt lika långa naglar nu som lösnaglarna, och så har jag väl typ gradvis vant mig något istället för att plötsligt, kaploff ha en dryg halvcentimeter längre naglar.
Men en sak som jag aldrig någonsin tänkt tanken på skulle vara störigt är när jag duschar.. så fort jag vinklar fingrarna uppåt så rinner det ner vatten mellan nageln och fingret och det känns så jävla läskigt xD

Jag har inte känt igen mig själv idag. Jag gick och la mig runt 11 igår och vaknade idag halv nio..ish. Jag åt frukost när jag gick upp (okej kanske tog en timme eller så but still) och sen lagade jag lunch runt 2. Kände mig väldigt tråkig efteråt xD Men jag har så gott som bara spelat WoW och tittat på Tv fram till typ 5 så det är väl något balanserat..




Möblerade om lite igår (fokus på "Lite") Är nog bara jag som märker nåt (mest för att det bara är jag som är i mitt rum någonsin) men flytta möbler är kul ^^ Man känner hur man förstör golvet utav bara satan ^^ Satte upp en Krok också, det är ännu roligare :D jag borde hamra mer..

Och det är B-vecka den här veckan så vi har inte labb :D Vilket är NICE! men jag måste skriva massa labbrapporter och just känns det som inget spelar någon roll alls för mina betyg kommer ändå inte räcka till Arkitektur på KTH så vill jag gå där så får jag förlita mig på Högskoleprov och Metrologi är tydligen väldigt lätt att komma in på så det behöver jag inte anstränga mig för. Så vafan ska jag bry mig för? Jag kan lika bra låta bli att skriva engelskan för jag orkar inte och det kommer bli skit ändå. Men så har jag det där draget hos mig (inte så starkt tack och lov) där jag tycker att det inte riktigt är okej att göra så. Man SKA ju göra den där uppgiften.. då måste jag ju göra det.. Så då sitter jag där och mår något dåligt över att jag inte pluggar fast att jag är helt medveten om att jag inte behöver göra det. Suger? Jupp en del.. men det får jag väl skylla mig själv för..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, långa naglar! :D Fett bra att du slutat bita! Jag saknar mina :/ De var ju långa men jag råkade få ett återfall och bita ner dom igen, men de var ju fett bra att ha! Man kunde klia sig, det var skönt, plus att man kunde sitta och trumma uppfodrande med dom i bordet xD Tyvärr började jag göra det ... typ... hela tiden! Medans jag läste blogginlägg, medans jag tittade på något klipp på datorn, när jag surfade på flashback... min familj höll på att bli galen xD

2011-01-10 @ 23:38:35
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Linus

Ja xD De är smidiga as hell ^^ Jag kan öppna klementiner nu!!

Fast jag glömmer att jag har dem och kan använda dem till alla såna saker. Skulle tex ta ut mitt simkort när jag bytte mobil. det måste jag alltid göra med hjälp av luckan på mobilen xD Och det är ändå lite klurigt.. satt skitlänge innan jag plötsligt fick en insikt och kom på att jag ju kunde använda naglarna XD

Sluta igen!! Det var ju för att du lyckades sluta som jag började försöka sluta :o Du måste hålla ditt goda föredömme!

2011-01-11 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0