än

Hojs.. Cissi har inte skrivit på ett tag nu nä..
Cissi har haft full rulle hela helgen.. typ.. nja..
Cissi var iaf ute på krogen till roberts ära i torsdags (opraktiska fan att fylla år på en vardagkväll -.-)
Cissi tyckte att  eftersom Jens satt sig på arslet när det gäller sånt där, så kunde hon lika gärna passa på nu när hon fick chansen.
Att Cissi blev fullare än hon någonsin varit förut säger väl absolut ingenting då jag faktskt aldrig varit full förut någonsin.. alls.
Att Cissi blev så full att hon följde med radom killen som hon aldrig träffat förut hem säger kanske något mer, fast kanske inte jättemycket det heller då jag inte direkt har så mycket hämningar gällande sånt. Folk har för mycket i röven när det gäller sex.. (nej inte på det sättet) står jag fast vid.
Sen var Cissi död i skolan på fredagen. Hon sov på matten och på svenskan när det var meningen att vi skulle läsa ur brott och straff. Ibland är det lite smidigt att kunna sova sittandes utan att säcka ihop så att det ser ut som om man sitter och läser i boken i knät :) Jag tycker om det ^^ efter att ha sovit de där.. totalt kanske en timmen.. så blev jag betydligt piggare.. eller det kanske främst var efter lunchen jag blev pigg? Joo det skulle jag nog säga.
Ska nog låta bli att vara uta och ränna på torsdagskvällar hädanefter.. bra ide :)
Jag hade inte riktigt räknat med att vi skulle ha vernisage på lava sen på kvällen också.. hade jag tänkt på det på torsdagen hade jag nog faktiskt tänkt om och inte följt med. Men jag piggnade ju till efter lunchen så det var ju lugnt.

Vi hade tänkt se på bio på lördagen.. Biutiful.. som Julle tycker är helt jävla jättebra. Men Albin skulle träffa Kim så då blev det inte så. Tyckte jag var lite onödigt.. ska de behöva träffa varandra.. de vet ju hur de ser ut och sånt.. töntigt..
Iaf så försökte vi få till någon sorts bio på fredagkvällen istället men det sket sig och det slutade med att Albin stack iväg till Kim.. Jens, Sigge och Emelie.. och jag drog till Julle och tittade på The meaning of life. Vilgot ser ut som Eric Idle...

Sen har jag ju ingen bild på vilgot så att jag kan göra en snitsig jämförelse men ni vet hur Vilgot ser ut..
jag tycker han är lik iaf.. shysh

Sov hos Julle och sen på lördagen så åkte vi och adam till Liljeholmen och köpte stuffs :) Jag köpte mappar som jag ska ha i skolan.. gulligt. Julle köpte.. ett block? och adam köpte.. också ett block?

Sen åkte jag hem, klippte mig och åt middag och sen åkte jag tillbaka till Julle och såg Avatar.. hah!
Idag har jag köpt örhängen, spelat innebandy och sett på solsidan. Och nu ska jag sova! GONATT :D:D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, hörde av Agnes att du följt med random kille hem :D Good for you! Håller med om att folk tar sex på alldeles för stort allvar.. :(

2011-01-25 @ 01:27:57
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Linus

Jasså det spred sig det xD

ja precis, det där var väl det lite mer städade sättet att formulera sig på som jag inte riktigt behärskar xD Folk tar mycket på för stort allvar :\

2011-01-25 @ 17:03:28
URL: http://onelifemylive.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Man får ha sex med vem man vill o när man vill ^^ Dock bör man skydda sej, haha man ska alltid ha en kådis i plånboken har min bästa vän Elin sagt x)

Fast blev orolig när du helt plötsligt var borta då ingen visste var du var :S

2011-01-25 @ 19:52:40
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Linus

Haha xD Sa jag inte hejdå till dig?

Jag vet att jag sa hejdå till någon :o Känns som det var du xD

2011-01-25 @ 22:14:41
URL: http://onelifemylive.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Var det jag var jag oxå för full x)

För minns verkligen inte det :O

Visste iafsll inte att du drog hem till han. Det vet jag att du inte sa, det hade jag kommit ihåg!

2011-01-26 @ 21:18:07
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Linus

Haha xD nä det sa jag nog inte. Sa väl bara att jag skulle dra, men vi gick ju tsm..

Tror att det var du, du och mischka.. eller du och frida.. eller kanske michka och frida.. eller Hanna. Gud.. Jag minns inte xD Jaja :P

2011-01-26 @ 23:38:38
URL: http://onelifemylive.blogg.se/
Postat av: Vilgot

OMG JAG SER UT SOM ERIC IDLE!! x'D

2011-01-31 @ 23:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0