kaka...

En sak jag blir irriterad på:
Folk på youtube som blir arga på andra folk på youtube för att de quotar videon i kommentarsfältet..
Och när jag ändå är igång:
Folk på youtube som skriver sarkastiska kommentarer om folk som skriver komentarer där de ber om "thumbs up"..

Och ja, att bli gnällig på folk för att de är gnälliga är ungefär det fånigaste som finns.. men jag är iaf medveten om det.
Sen är jag väl inte gnällig på det faktum att de är gnälliga så mycket som på det faktum att de är gnälliga mot dem de är gnälliga på. (Ska man gnälla ska man göra det på en blogg som ingen bryr sig om.. xD)




Idag har jag ägnat åt plugget. Plugget om Sandy Skoglund. Projektarbete. Ska försöka få fram någon sorts idé att ta på gällande hur bilden jag ska göra ska se ut. Är en bra bit på väg. Typ.. xD
   1. Rum
   2. Djur/Mat
   3. Färg.. kompliment.. tydlig kontrast..
Yeah.. basic stuff, basic stuff.. sånt är underskattat :) Helt klart..
Mitt största problem just nu är att jag inte riktigt har resurser.. eller tid.. att limma ostbågar över ett helt rum. Måste förmodligen göra någon sorts miniatyr.. Alternativet är fotoshop.. men det är inte bra, för lite av grejen med Sandys bilder ligger i att de känns som fotomanipulation fast att de inte alls är det.. Så det bör undvikas.. jepp.
Undra om jag har kvar barbie-möblerna jag och morfar gjorde när jag var liten? De skulle kunna användas... *brainstorm*

Kommentarer
Postat av: Bildrebecka

Göra ett modellrum, i nån valfri skala? xD

Så att dina resurser räcker till att fylla rummetts väggar med ostbågar? :)

2011-01-07 @ 22:14:45
URL: http://bildrebecka.blogg.se/
Postat av: Linus

Om du googlar Sandy Skoglund och kollar hennes bilder så förstår du kanske vad jag menar :)

2011-01-07 @ 23:42:23
Postat av: Bildrebecka

Jo jag vet hur hennes bilder ser ut de e fett coola. Därför jag förståer att ett vanligt rum skulle va vääääldigt svårt att få dina ostbågar att räcka till x)

Men man vill ju inte heller göra det via photoshop xP

2011-01-11 @ 18:01:54
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0