Jens är inte förvånad...

Köpte en Christmas Nativity Scene på panduro förra veckan som det är meningen att man ska måla själv. Hysteriskt roligt på alla sätt! Funderar på att sätta igång med det nu för jag har tråkigt.
Fast jag skulle ju lika gärna kunna gå och lägga mig då..

Tittade på Kick-Ass i Albins atelje. Det var länge sen vi var där. Kick-Ass var bra, men inte bättre än Scott Pilgrim och det var typ samma sorts film. Man skulle sett Kick-Ass först, helt klart.
Det var awesomet brutal dock ^^ Den var inte alls några övernaturliga tendenser som Scott Pilgrim har. Därför blir det lite chockartat när en liten 11 årig tjej springer runt och skuter skallen av folk.. en aning..
Sen blir det lite akward när filmen sympatiserar med en psykopat som hjärntvättar sin dotter att mörda maffia-snubbar utan någon direkt anledning annat än att de är lite lagom assiga..
Men den var kul ^^ Jag har ju nedsatt empati och sånt efter att ha spelat wow nu så jag har inga probelm med våldsamma 11 åriga tjejer.. nejdå :)

Min bror var vaken när jag kom hem. Jag undrar om det var han som gick och la sig sent eller jag som kom hem tidigt.. antagligen en kombination av nåt slag. Vet inte om han har gått och lagt sig nu.. Det är tänt i hallen iaf :S men han kanske tänkte sig att jag skulle fixa det? Tss..


Men! Jag ska sova nu så jag orkar plugga imorn.. ska leta upp Julles texthäfte också. Prutt Prutt :\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0